Beste leden, ouders, sympathisanten,


Ook in 2026 (donderdag 18 tem zondag 22 juni) gaat Arvoc weeral tappunt 1 bemannen op het GMM festival in Dessel.


Hiervoor hebben we dagelijks 42 a 45 mensen nodig, veel volk dus. Net zoals vorig jaar gaan we ook dit jaar weer werken met 2 shiften (10u00 tot 02u00 en 14u00 tot 02u00). Uiteraard sta je niet constant in de tent om te werken, er zijn pauzes voorzien voor iedereen.

Wil jij komen helpen, schrijf jezelf dan in via onderstaande link. Doe het snel want uit ervaring weten we dat sommige dagen snel vol zitten en we gaan niet meer over ons getal van 45 personen per dag gaan.

Het programma van GMM om jezelf bij hen op te geven is nog niet klaar, wanneer dit klaar is krijg je een mail met de vraag om je inschrijving te bevestigen. Let op, meestal krijg je daar van GMM niet zoveel tijd voor, doe dit dus ook zo snel mogelijk nadat je de mail kreeg.

INSCHRIJVINGSLINK TAPPEN OP GMM 2026 VOOR ARVOC